2008年4月22日 星期二

劉﹕兩次會見同學記

刊於遵義快訊第二期

書院精神 請客食飯

—我的逸夫夜話

筆名﹕牛精易

話說我响31 7號又到逸夫見吓啲同學仔。冇幾耐前, 我先响《大學線》講過, 聯合夜話先得1 1 條友出席, 證明同學幾唔關心校政。今日响逸夫, 竟然有成3 0 幾人, 仲以為又有人拉隊嚟抗議我﹗

一位居於澳門的逸夫人問我, 點解澳門人要俾八萬蚊學費; 我話, 呢個係政府政策。當然, 我唔會話佢知, 我寧願用大學嘅捐款去搞「榮譽新生」等獎學金吸引學生, 都唔會去減低祖國人民嚟中大讀書嘅費用。

院長沈生唔知點解突然間問我問題, 問我對書院制有咩期望同支援。我諗都唔洗諗, 書院就係,請客食飯! 師生居於同一宿舍, 一齊生活一齊食飯, 上識三屆下識三屆! 有咩期望? 一齊食飯囉! 呢個時候, 台下有校友竟然話我冇答沈院長嘅問題, 佢話而家啲老師忙於工作同研究, 根本冇時間參與書院活動, 問我有咩制度性措施協助, 特別係舊有書院? 我好老實話, 冇辦法啦, 教授點都一定要研究, 教學又唔可以少, 書院嘅工作?都係食多餐飯吧啦!

臨近完場, 逸夫某人又吋我, 話咩中大竟然應書院嘅要求, 今年度增設逸夫循環線。哈哈, 條線經陳宿、國際生舍堂同十三院嘛,佢真係以為我哋為左逸夫開條新線?天真﹗


扮見同學無難度﹗

筆名:Bottle-2-Lau

這是我自從去年十月之後, 再次舉行的扮見同學活動。文化廣場從來都不是我的福地, 零五年近百人因為「國際化」事件圍剿我, 上一次則被人炮轟校園發展計劃。不過士別三日, 我上任已差不多四年, 應對都自如起來, 扮見同學對我已無難度!

一開場, 自然是要立即耍太極, 同事為我準備了一份幾千字的新聞稿, 又是那些我們會邀請甚麼甚麼人來中大, 我哋有幾多幾多捐款, 做左幾多幾多嘢, 讀到我差啲訓咁滯。途中只好不斷「印腳」,以保持清醒。

終於都讀完了。第一位發問的杜某, 又問我政協委員的事, 問我對中國事務如經濟甚至西藏的看法。真不識趣! 於是我重申我以個人身份成為政協委員, 關於我經濟的看法, 就去我網頁看。這樣的回答多瀟灑! 我心中都禁不住叫好!不過這杜某也真太笨, 連身份這樣的事都搞不清,正如我以個人身份成為中大校長, 以個人身份叫馬英九唔好嚟香港一樣之嘛!

周某校友又問我,情色版事件你點搞,俾學生的警告信仲未收返!我即刻話校長無權,管唔到呢啲事,一腳就踢咗個波俾輔導長蘇基朗, 睇佢答到口震震, 真係好笑!校長無咩權呢個藉口,又真係幾好用架噃。新書院、校園發展……校長全部都無咩權架咋,唔好問我。

又有一班學生問我,校園發展計劃要加入學生代表!我說研究緊。呀這時作為主持的學生會會長,竟然話我半年前已經話「研究緊」,究竟我要研究到幾時?頂,咁咪繼續研究囉!校園發展的詳細內容,我又一腳踢俾副校長程伯中,我真係幾鍾意阿程,佢自說自話的能力真係拍得住我。

無驚無險又到六點半,收工。

沒有留言: