2010年6月21日 星期一

六個中大校友626出席中文大學校友評議會AGM的理由 (請廣傳給中大校友)

1. 當日週年會員大會將討論新民主女神像長期於中大擺放議題 , 作為會員嘅你, 關心香港民主發展嘅你, 請向評議會常委表達你的看法, 沉默的會員, 你們不擔心會被人錯誤詮釋你的立場嗎?

2. 當日亦會討論新亞藝術系被打散事宜, 這對未來的藝術系學生是好是壞? 書院精神是否得到中大校方重視? 書院制是中大的獨特之處, 書院精神怎樣才能延續?

3. 選出三位能夠代表你聲音的評議會常委.
- 是否每個候選人都有參選政綱? 哪些候選人是真正理性持平、具備獨立思考能力和不受利益關係操控?
- 如果有 d 候選人連政綱都無, 但又聲稱日後幫校友做嘢, 為中大服務, 俾佢選到嘅話, 你信佢日後會兌現承諾嗎?
- 有邊d 候選人願意俾佢電話同電郵你, 聽你意見 ?
- 候選人嘅政綱又係唔係你關心嘅議題呢?
- 候選人嘅個人操守同埋利益關係, 是否適合出任評議會常委呢?

4. 幫未能出席AGM的校友投票. 如果有校友因公事或不能推卻的事未能參與AGM, 而你當日時間okay 幫手投票係舉手之勞.

5. 現時擔任評議會常委的, 誰願意把評議會的信息廣傳並收集校友意見有幾多個呢? 我們要出席會員大會, 讓他們知道我們關心中大, 很想知道母校最新的情況, 請他們不要躲懶, 因為有很多對眼睛在監察他們.

6. 番去中大睇吓, 新民主女神像咩樣、結構是否安全及擺放位置是否適合. 以上判斷最需要現場觀察. 新民主女神像近期火速成為香港拍照熱點, 有興趣者, 更可順道與新民主女神像合照.


626中大評議會選舉資料:

關於出席會議及投票的操作如下:

1. 週年會員大會(AGM)當日出席投票:
* 2010年6月26日(星期六)下午3時,香港中文大學利黃瑤璧樓LT3演講廳*
出席AGM之前*需要登記*, 方法:

a. 網上登記出席: https://www.alumni.cuhk.net/AGM_identify.htm
b. 郵寄到校友評議會秘書地址「新界沙田香港中文大學校友事務處 轉」
c. 傳真:2603 6226

(登記截止時間: 2010年6月25日下午6時)

2. 如果未能出席, 請寫投票委託書, 委任其他已登記出席校友代為投票。
(截止收取表格時間: 2010年6月24日下午3時)

3. 中大校友評議會2010週年大會網址
http://www.alumni.cuhk.edu.hk/chi/convocation/agm/2010agm.html

來源

沒有留言: