2010年6月27日 星期日

左丁山撐劉遵義貢獻多



Apple Daily
A04 | 要聞 2010-06-27

左丁山撐劉遵義貢獻多

【本報訊】劉遵義、陳茂波之外,中大校董香樹輝成為昨日校友評議會的另一焦點。多名校友發言時批評,香樹輝經常以「左丁山」、「辛翠時」等筆名,在不同報章的專欄撰文為中大校方立場護航,並抨擊持不同意見的校友,指他作為中大校董應該反省。

香樹輝即場說,有關言論與昨日議程無關,有關校友是「扯開話題」,也是人身攻擊,他不會回應。休會期間他接受記者訪問時,強調不是用中大校董身份寫專欄,又多次提及記者的「老闆」,「Jimmy Lai(壹傳媒創辦人黎智英)搵我寫專欄時,我都唔係中大校董。」

「鍾意寫乜就寫乜」

對於會否減少在其專欄評論校政或校友,他說:「咁又唔會,我自己係鍾意寫乜就寫乜,我唔會講畀自己聽有啲乜嘢議題唔好寫,大老闆肥佬黎(黎智英)都唔鍾意人寫題材時有所顧忌啦。」

對於其「中大護法」角色及向來維護校長、校方立場,他解釋,「中大護法係出面啲朋友稱呼我,唔係我自己話自己。」他說自己對中大尤其新亞書院確有深厚感情,同時「我絕對支持佢(劉遵義),我認為佢對中大有好多貢獻,其他同學認為唔係,係佢哋嘅事。」香樹輝對劉遵義「不離不棄」,差不多成為昨日唯一肯公開挺劉的校友。

沒有留言: